Deklaracja dostępności BIP – SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej
http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/
- Data publikacji strony internetowej: 30.11.2018r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27.02.2024r.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
Wyłączenia
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- materiały i dokumenty które zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 30.09.2020r.
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 27.02.2024r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Dostępność architektoniczna
Dostępność architektoniczna SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
Budynek: ul. Waryńskiego 22A, 16-400 Suwałki
Przed wejściem głównym, znajdują się oznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku prowadzi płaskie dojście bez progów, uskoków czy barier.
Główne drzwi otwierają się automatycznie i ręcznie.
Na głównym holu po lewej stronie usytuowana jest winda dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. Winda prowadzi na pierwsze piętro, z którego przez łącznik można przejść/przejechać wózkiem inwalidzkim, szerokim korytarzem do drugiej windy. Druga winda prowadzi do sutereny gdzie zlokalizowane są szatnie pacjentów
i na drugie piętro gdzie wykonywane są zabiegi.
Windy są wyposażone w szerokie drzwi, przystosowane do osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, klawisze wyboru pięter posiadają oznaczenia w języku Braille,a.
Dostęp do wszystkich pomieszczeń zabiegowych umożliwiają windy, korytarze są wyposażone w poręcze co ułatwia poruszanie się osobom niepełnosprawnym.
Do pomieszczeń administracji prowadzą schody przy których zamontowane są poręcze, w zależności od potrzeby istnieje możliwość załatwienia sprawy na parterze budynku.
Na każdej kondygnacji jest minimum jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Na parterze budynku w rejestracji działa pętla indukcyjna. Urządzenie to może być używane podczas wizyt osób niedosłyszących.
W budynku można skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego, brak jest tłumacza-przewodnika.
Inne informacje i oświadczenia
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze strony internetowe były zgodne z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
-
- Koordynowanie spraw dotyczących zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami: Dorota Mendak, e-mail: sgt@spzozor.pl, telefon 87 563 28 98
- Rozpatrywanie uwag i wniosków dotyczących dostępności cyfrowej: Maciej Nowikowski / Jacek Sokołowski, e-mail: informatyk@spzozor.pl, telefon: 87 563 28 94
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach
- Adres: Ul. Waryńskiego 22a
16-400 Suwałki - E-mail: or@spzozor.pl
- Telefon: 87 563-28-89
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.